O Spółce

Strategia i model biznesowy

    Strategia

    STS

    Strategia

    Strategia Grupy oparta jest na zdolności do pozyskiwania oraz utrzymywania klientów, ekspansji międzynarodowej, innowacyjnej technologicznie infrastrukturze oraz oferowaniu klientom nowych produktów i usług:

    Cele grupy STS Holding

    • 01

      Pozycja lidera rynkowego w Polsce

      Grupa jest największym podmiotem w branży bukmacherskiej w kraju. Za sprawą innowacyjnego portfolio produktów i usług oraz skalowalnej, autorskiej platformie bukmacherskiej jest idealnie spozycjonowana do pozyskiwania nowych klientów, których liczba rośnie ze względu na organiczny wzrost rynku oraz migrację graczy z szarej strefy.

    • 02

      Wiodący gracz na rynku pod względem satysfakcji klienta i innowacyjności

      Dzięki własnej, innowacyjnej platformie technologicznej, Grupa dostarcza swoim graczom najlepszych w swojej klasie wrażeń klienta. STS S.A. posiada wysoki poziom satysfakcji klientów – wskaźnik NPS dla sieci detalicznej wzrósł z 39 w 2018 r. do 52 w 2021 r. Grupa zamierza śledzić i wyznaczać trendy swoją ofertą produktową oraz technologiczną, co pozytywnie wpłynie na zaangażowanie i lojalność graczy.

    • 03

      Platforma pierwszego wyboru angażująca kibiców sportowych

      Grupa zamierza utrzymać posiadany status bukmachera pierwszego wyboru dla kibiców sportowych w Polsce. Grupa w dalszym ciągu będzie wykorzystywać sprawdzone narzędzia w zakresie marketingu, relacji sponsorskich oraz strategii marketingowej skierowanej do odbiorców w celu zwiększenia świadomości marki STS. Celem Spółki jest status kompleksowego dostawcy rozrywki sportowej z wysokim poziomem zaangażowania graczy.

    • 04

      Ekspansja na wybrane rynki międzynarodowe oraz fuzje i przejęcia

      Grupa zamierza rozważyć interesujące opcje ekspansji zagranicznej i skierować swoją uwagę na rynki niedostatecznie obsługiwane pod względem innowacyjności czy zaawansowanej oferty produktowej, czyli obszarów, w których Grupa wyróżnia się na tle konkurencji. W ramach tego selektywnego podejścia możliwe jest rozpoczęcie działalności na nowych rynkach, przejęcie podmiotu z branży technologicznej lub możliwość komercjalizacji systemu Betsys jako produktu B2B w krajach, w których Grupa nie zamierza operować w przyszłości. Obecnie Spółka rozważa złożenie aplikacji o licencję holenderską.

    Model biznesowy

    STS

    Model Biznesowy

    Grupa posiada atrakcyjny model biznesowy – STS w 2020 r. osiągnął skonsolidowane przepływy środków pieniężnych z działalności operacyjnej w wysokości 141 mln PLN. Przepływy środków pieniężnych Grupy umożliwiają jej ciągłe inwestowanie w zespół, produkty i technologie w celu dalszego umacniania jej przewag konkurencyjnych.

    Model biznesowy

    Grupa odnotowała znaczący wzrost w krótkim czasie dzięki swojemu podejściu ukierunkowanemu na klienta i ciągłym innowacjom. W latach 2015-2020 przychody Grupy wzrosły z około 566 milionów PLN do około 3,3 mld PLN (odzwierciedlając CAGR na poziomie 42%). Ponadto w 2020 r. Grupa uzyskała NGR w wysokości około 426 milionów PLN w porównaniu do 114 milionów PLN w 2015 r., EBITDA Grupy w 2020 r. osiągnęła 171 milionów PLN co odpowiadało marży EBITDA na poziomie 40%.

    Model biznesowy

    Grupa przewyższyła pod względem rentowności swoich kluczowych konkurentów z polskiego sektora zakładów wzajemnych, a Zarząd uważa, że wciąż istnieje potencjał dalszego wzrostu marży.

    Model biznesowy

    Ponadto w związku z tym, że Grupa jest wiodącym licencjonowanym podmiotem na polskim rynku bukmacherskim ma potencjał do przejęcia części szarej strefy w Polsce, której wartość (przychody brutto z nielegalnych gier hazardowych) w 2020 r. została oszacowana na ponad 1 mld PLN, co odpowiada około 40% rynku (według opracowania EY „Szara strefa na rynku hazardowym online w Polsce”).

    This site is registered on wpml.org as a development site.